Prenumerera   Nyhetsbrev   Annonsera   
RSS feed
Sök efter mobiltelefon
Just nu 1005 mobiler i arkivet
Medlem
Just nu är vi 12 986 medlemmar!
Logga in Bli medlem
Lexikon

Nokia N95 8GB

Genväg till:

Åsikter om mobilen

Mobilens forum

Köra Apples trådlösa Keyboard istället för SU-8W !

Köra Apples trådlösa Keyboard istället för SU-8W !

den 26 november 2007
Som rubriken lyder så testade jag Apples nya trådlösa tangentbord och det gick alldeles utmärkt. Menyerna kommer du åt med Alt-Tab. Retur funkar inte med genvägarna i displayen men kör man shift - Retur går det utmärkt. Knapp nummer fem funkar som "mittenknappen" och cmd knapparna som sitter både till höger och vänster om shift styr höger och vänster menyknapp.

Det går med andra ord kanonbra att spara in några hundralappar att köra Apples trådlösa tangentbord på både N95-8GB och vanliga N95:an och tangentbordet känns stabilare än Nokias variant som går på dryga tusenlappen för att inte tala om anra fördelar som att det går förutom att köra den på en MAC också att koppla upp den mot en PC (både XP och Vista testade).

749 kronor inklusive moms betalade jag för tangentbordet och med tanke på tt den är så pass multifunktionell så tycker jag att det är ett lysande val. Faktum är att jag skriver detta inlägg med bara Apples tangentbord och min N95-8GB och det verkar ju gå hur bra som helst.
Bobbynx

SV: Köra Apples trådlösa Keyboard istället för SU-8W !

den 10 augusti 2009
Tack så mycket Detta ska testa på 8gigarn
//Life is short....Stunt it
Nytt inlägg i tråden
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
hänt: forum

Sök i våra forum

Senast i forumet

Sälja iPhone 3 med...

GPS problem!

Back up Batterier

Kan jag ha Skype på min...

Lista med...

Visa fler nya inlägg »

hänt: start

Senaste nytt

Nyheter kunde inte hämtas