|
Frågor om Motorola Defy
SaraTara
|
Frågor om Motorola Defy
den 4 februari 2012
Nu har jag äntligen fått min nya mobil, en Motorola Defy+ super fin och lagom stor Så nu behöver jag bara lite hjälp med att fatta hur den funkar. Det jag bara inte kan hitta är hur jag stänger av ljudet för knapparna när jag skriver sms (inte så lite irriterande). Jag har prövat att stänga av till ljudlös, men det ska väl gå att stänga av bara knappljud? Jag vill ju inte ha telefonen på ljudlös för att det inte ska låta om den när jag skriver sms. Tack för tips och hjälp!
|
Grodan1994
|
SV: Frågor om Motorola Defy
den 5 februari 2012
På min HTC Desire går man in på inställningar->Språk & tangentbord->Touch Input->Textinmatning->Ljudfeedback vet inte hur det är på defy men om du har tur är det något liknande
Htc Desire
|
SaraTara
|
den 5 februari 2012
Tack!!! Blev riktigt orolig när jag var inne på Mobil.se och läste testet om Dyfe+ och där stod det att man inte kan ta bort ljudet, men dom hade fel! Tack för hjälpen!
|
SaraTara
|
den 5 februari 2012
För alla andra som vill vet hur jag gjorde: Inställningar/Språk och tangentbord/Multitouch-tangbord/Knappljud Jag passade på att slå av Vibrera vid tangenttryck också
|
|
Nytt inlägg i tråden
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
|
|
|
|
|
|
|
hänt: forum
Sök i våra forum
Senast i forumet
Visa fler nya inlägg »
hänt: start