|
 |
|
Genväg till: |
5800, reservdelsbehov, men vilken del?
MisterB
|
5800, reservdelsbehov, men vilken del?
den 21 juli 2011
Eftersom jag är något av en fegis, har jag inte vågat dela telefonen och titta efter varför, men skruven närmast kameran har tydligen strippat sina gängor. Det uppdagades när telefonen började stänga av sig i tid och otid, varför alla skruvarna fick en liten twist, och för stunden verkar det ha avhjälpt problemet. Eftersom jag i alla fall tänkte byta touchscreen elementet, tänkte jag passa på och byta vad det nu än är skruven borde ta gängor i. En följdfråga är även var man kan tänkas shoppa grejerna. Jag har sneglat på mytrendyphone, men jag har ingen aning om hur bra / dåliga de är att ha med och göra... B!
|
Turtle
|
SV: 5800, reservdelsbehov, men vilken del?
den 22 juli 2011
http://www.mrgizmo.s... Du kan ju pröva den här sidan.Dom verkar h areservdelar till din mobil.
Nokia N8,Samsung Galaxy S,,iPhone 4 , Sony Ericsson Arc, iPhone 4S
|
MisterB
|
SV: 5800, reservdelsbehov, men vilken del?
den 22 juli 2011
Delar har som sagt även mytrendphone, frågan var, är det någon som vet ett inköpsställe de kan rekommendera av egen erfarenhet, och vilken del är det som gängorna (plasten) är i, och alltså bör bytas för att få till det på ett bra sätt. (om ingen vet, kanske någon vet var man kan få reda på det?) B!
|
|
Nytt inlägg i tråden
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
|
|
|
|
|
|
|
hänt: forum
Sök i våra forum
Senast i forumet
Visa fler nya inlägg »
hänt: start