Prenumerera   Nyhetsbrev   Annonsera   
RSS feed
Sök efter mobiltelefon
Just nu 1005 mobiler i arkivet
Medlem
Just nu är vi 13 710 medlemmar!
Logga in Bli medlem
Lexikon

Sony Ericsson W995 el C905, vilken?

destijl

SV: Sony Ericsson W995 el C905, vilken?

den 4 september 2010
Jo det här har bara spårat ur, som sagt, lås gärna tråden, någon moderator, så man slipper vara oense
destijl
gammelman

den 10 september 2010
Boyen, jo då det kan man visst det. Skriva skittelefoner alltså.

Jag har tyvärr inte upplevt att SE är annat än skräp. Ett ytterligare bevis på detta är att jag fick hem en Satio som utbyte i stället för C905:an som jag fick i utbyte mot en K850i som jag hade från början. Denna Satio fick jag den 3 september och den är redan trasig.
Halv bakgrundsbild, skärmen fladdrar. När man tar bort batteriluckan så känner man att det luktar bränd elektronik ungefär som bakelit.

Nu är det säkerligen så att det inte bara är SE som har den problematiken.
När man slussar ut lurar i parti och minut så kan jag tänka mig att dom som sitter och monterar ihop dem inte bryr sig särskilt mycket om kvaliteten. Jag tror mer att dom har fullt upp med att få ut så många som möjligt från sin montageplats.
Det är synd bara att vi konsumenter som köper dessa telefoner skall drabbas så mycket. Sedan är det ju även klass 3 lödningar på korten så man kan nog inte räkna med mer hållbarhet. klass 3 är ju förbrukningsmatrial och sånt som går sönder medan klass 1 är inom exempelvis sjukvård. (bara en liten lektion) så nog är det skitlurar alltid, men alternativet är ju att köra oldschool som jag var uppväxt med. Nummerskiva och skicka brev med post.
gammelman

den 10 september 2010
På tal om oldschool så glömde jag bort dessa moderniteter som man kunde välja mellan att stoppa i 10,25,50 öre upp till en krona har jag för mig.
Alla 40+ se och minns.
http://www.flickr.co...Extern länk

ha en trevlig helg.
boyen

den 10 september 2010
Alla kan ju inte bli nöjda det ju bra att det finns andra lurar och välja på
Själv ska jag byta till Nokia N8 ,gillar inte när SE kör med Android
Själv har jag telefoner 3-4 mån max då håller dom iaf

Boyen
Iphone 4
« Första « Föregående Sidan 3 av 3
Nytt inlägg i tråden
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
hänt: forum

Sök i våra forum

Senast i forumet

Stora förändringar under...

Frågor om Motorola Defy

ta bort profil på...

Xperia 4G!!!

Lågt som glocalnet???

Visa fler nya inlägg »

hänt: start

Senaste nytt

Nyheter kunde inte hämtas