|
Kan jag ha Skype på min HTC?
arpoe
|
Kan jag ha Skype på min HTC?
den 28 juli 2010
Hej! Jag funderar på att köpa en HTC Wildfire eller HTC Legend. Eftersom att jag reser mycket vill jag väldigt gärna att Skype ska fungera på telefonen. Vet någon här om det fungerar? Är tacksam för svar. Catherine
|
dendel
|
SV: Kan jag ha Skype på min HTC?
den 30 juli 2010
hej catherine, det var inte så lätt ... Söker jag i app store för android så får jag fram en del klienter som kan köra protokollet och som borde fungera hyfsat. Dock inte från skype själva trots att de säger på hemsidan att de stödjer android. Fick nyligen min telefon och har inte testat de andra klienterna. Körde själv förr med Fring på Nokia som fungerade ok, körde även skype m video på det sättet. Just fring o skype har rykt ihop om något och har en fnurra på tråden så nu funkar inte Fring med Skype-protokollet. Förr eller senare lär det ordna sig och det lär säkert komma helt användbara skype-applikationer om det inte redan finns. Men just nu verkar det lite knepigt att veta. /L.
|
|
Nytt inlägg i tråden
|
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
|
|
|
|
|
|
|
|
hänt: forum
Sök i våra forum
Senast i forumet
Visa fler nya inlägg »