|
fokus: forum / Övrigt / Surfa via mobil på icke mobil sidor...?!
Surfa via mobil på icke mobil sidor...?!
bjogum
|
Surfa via mobil på icke mobil sidor...?!
den 25 juli 2010
Har en fråga, Använder HTC Magic (android) Jag vill kunna surfa in på sidor utan att automatiskt skickas till den "mobil-anpassade" sidan... Hur gör jag? Finns det någon app för att rundgå? Vad är det som säger att jag är en mobil när jag surfar? Tacksam för svar!
|
jerjo2
|
SV: Surfa via mobil på icke mobil sidor...?!
den 25 juli 2010
Opera Mini finns för Android. Utdrag från mobil.se: "De webbsidor man besöker med Opera Mini komprimeras först av tillverkarens egna servrar för att gå snabbare att skicka till och läsas av webbläsaren i telefonen. För att installera programmet beger du dig antingen till http://m.opera.com/ i din befintliga webbläsare eller till Android Market."
/jerjo2
|
bjogum
|
den 25 juli 2010
Jag har Opera Mini på min men skickas ändå till de mobil anpassade sidorna på vissa ställen tyävrr.. (även med "mobil vy" avstängt) Ingen som har någon annan ide hur detta fungerar?
|
Laffe
|
den 25 juli 2010
Jag tror att man kan välja vad mobilen "ska utge sig att vara" i Dolphin Browser. Så att man väljer i inställningarna om den ska vara en vanlig dator (altså vanliga hemsidor) en mobil (mobilsidor) eller en iPhone (iPhone anpassade sidor)
\\ Samsung Galaxy S //
|
bjogum
|
den 25 juli 2010
tack!!
|
|
Nytt inlägg i tråden
|
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
|
|
|
|
|
|
|
|
hänt: forum
Sök i våra forum
Senast i forumet
Visa fler nya inlägg »