Prenumerera   Nyhetsbrev   Annonsera   
RSS feed
Sök efter mobiltelefon
Just nu 1005 mobiler i arkivet
Medlem
Just nu är vi 13 752 medlemmar!
Logga in Bli medlem
Lexikon

Nokia E71

Genväg till:

Åsikter om mobilen

Mobilens forum

WLAN-problem

destijl

WLAN-problem

den 10 juli 2010
Jag har surfat via WLAN på min E71:a de senaste dagarna, senast igår kväll. När jag nu skulle ansluta till nätverket igen står det "WLAN-anslutningen används redan. Stäng den och försök igen". Saken är bara den att jag avslutade ju när jag surfade sist, och hur jag än gör nu försvinner inte uppkopplingen.

jag har tryckt "val" och försökt hitta något i stil med "koppla bort", jag har filtrerat tillgängliga nätverk i mob, startat om den osv. Men samma sak sker igen, och symbolen för aktiv WLAN-uppkoppling är ständigt närvarande i översta högra hörnet på skärmen.

Så nu undrar jag om någon här kan hjälpa mig? Vore väldigt tacksam.
destijl
destijl

SV: WLAN-problem

den 10 juli 2010
provade att anpassa till fabriksinställningar via inställningar i mobilen, men inte heller det löste problemet. Gjorde en hard reset till slut och nu är det löst. Skumt bara att det kan hänga upp sig vad gäller en sådan sak
destijl
dendel

SV: WLAN-problem

den 12 juli 2010
har haft liknande problem med min N82 & halebop. Men hittills har det räckt med att starta om telefonen. Har väntat lääänge på en programvaruppdatering till telefonen pga bugg (epostklienten i kombination med automatisk hämtning) , tänkte att detta kunde lösa sig då med.

problemet kommer tätare o tätare med WLAN för min del. Känns obra. Behöver starta om telefonen flera gånger i veckan.
Nytt inlägg i tråden
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
hänt: forum

Sök i våra forum

Senast i forumet

Problem med e-post och...

Problem med e-post och...

Forum avstängt eller...

1 Månad!

Varning för Kultmobil

Visa fler nya inlägg »

hänt: start

Senaste nytt

Samsung svarade på...