|
 |
|
Genväg till: |
Nokia N95, bluetooth headset
Lisa81
|
Nokia N95, bluetooth headset
den 14 april 2010
Jag har Nokia N95. Nu vill jag köpa bluetooth headset till Nokia N95. Jag har hittat ett erbjudande, men jag vill informera mer om det. Kan ngn hjälpa mig? Jag undrar vilka är dina erfarenheter om bluetooth headset. Vilka priser och modeller är bästa? http://www.mytrendyp...
|
Narii
|
SV: Nokia N95, bluetooth headset
den 14 april 2010
Klumpiga, obekväma, ramlar ur öronen, tappar kontakten, batteriet tar slut. Ja...
Narii - Kontakt narii-@hotmail.com
|
CaisaVarg
|
den 14 april 2010
Mina egna erfarenheter är att de som är billiga och bara har en bygel ramlar av, som Narii säger. Dock så är de lite dyrare oftast bättre sittande och även bättre ljudkvalité med bland annat brusreducering. Själv körde jag med ett Sony Ericsson HBH-GV435a (tror jag det hette). Satt helt perfekt och det syns inte så mycket så mestadels av headsetet sitter bakom örat. Kostar ca 600:- men värt varenda krona. Tänk på att du inte behöver ha samma märke på headsetet som på telefonen. Alltså går det utmärkt att använda ett Sony Ericsson headset till en Nokia, dock ha de inte samma laddar så det är ju självklart smidigare med ett headset som har samma laddare. Jabra ska ju även de ha mycket bra kvalité på sina saker, har dock inte provat så jag säger inte så mycket om det! Lycka till.
Motorola Atrix
|
andnewman
|
den 15 april 2010
Precis som Caisa säger. Tänk också på att Nokia börjar byta laddare på även de dyrare headseten till microUSB, precis som på de dyrare telefonerna. Jag rekommenderar också att du försöker få se på och kanske testa ha headsetet i örat i en butik innan du köper det, för har du otur gillar du inte passformen eller vikten på den. Men ta inte första headsetet som säljaren rekommenderar, allt för få har bra koll.
Shame on you if you fool me once, shame on me if you fool me twice! Bye, bye Nokia! http://www.firefoxmy...
|
Lisa81
|
den 16 april 2010
Jo, tack. Ska försöka
|
|
Nytt inlägg i tråden
|
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
|
|
|
|
|
|
|
|
hänt: forum
Sök i våra forum
Senast i forumet
Visa fler nya inlägg »