Prenumerera   Nyhetsbrev   Annonsera   
RSS feed
Sök efter mobiltelefon
Just nu 1005 mobiler i arkivet
Medlem
Just nu är vi 13 710 medlemmar!
Logga in Bli medlem
Lexikon

Nokia E72

Genväg till:

Åsikter om mobilen

Mobilens forum

Kalender i E72

Cygni

Kalender i E72

den 29 mars 2010
Hej.
Det är en grej som jag retar mig på. När jag gör en kalenderpost så kan den lägga sig på startsidan i en vecka i förväg, försvinna i en dag och sedan återkomma igen. Jag ställer in alarmet på AV. Är det några andra inställningar man ska göra. Jag vill helst att det ska dycka upp en dag i förväg.
Hoppas ni förstår vad jag menar.
Kapten

SV: Kalender i E72

den 29 mars 2010
Menar du att den endast ska visas på din startskärm fr.o.m. 24 timmar innan händelsen?

Länge sedan jag hade min E72, men gissar på att det inte går att ställa in när den ska komma upp på startskärmen.
Hellre missförstått geni än glasklar idiot. // Nokia N900 // Ledig från Mobilforum ett tag. //
Cygni

den 30 mars 2010
Precis det jag menar!
Kapten

den 30 mars 2010
Skaffade mig en Nokia E72 och kan inte hitta att det skulle gå att ändra, men för att du ska vara 100% säker så kontakta Nokia Care Kundsupport på 077 66 22 222.
Hellre missförstått geni än glasklar idiot. // Nokia N900 // Ledig från Mobilforum ett tag. //
sluggoman

den 31 mars 2010
Cygni - måste vara något fel specifikt med din telefon. Mina kalenderposter dyker upp fr o m midnatt, dvs i natt dök dagens poster upp, och det låter ju rimligt att det just är så det är tänkt att fungera. Dessutom kanske det går att ställa in mer specifikt, det kan jag inte svara på, men som det fungerar hos mig verkar ju vara standardinställningarna.
sluggoman
Turtle

den 31 mars 2010
Pröva med att öppna kalendern och tryck på val,/inställningar.Där kan du ändra i standardvy och i veckan börjar.Pröva med att i standarvy välja månadsvy och i veckan börjar välja måndag.Du får prova dig fram
Nokia N8,Samsung Galaxy S,,iPhone 4 , Sony Ericsson Arc, iPhone 4S
Cygni

den 1 april 2010
Dom inställningarna var det första jag gjorde när jag köpte telefonen.
Halle

den 2 april 2010
Möten där du ställt in tid visas en vecka i förväg, "uppgifter" visas hela tiden tills dom bockas av och "notiser" visas först samma dag från startdatum till slutdatum, om jag minns rätt.
Nokia E72 / Samsung Omnia 7
Nytt inlägg i tråden
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
hänt: forum

Sök i våra forum

Senast i forumet

Stora förändringar under...

Frågor om Motorola Defy

ta bort profil på...

Xperia 4G!!!

Lågt som glocalnet???

Visa fler nya inlägg »

hänt: start

Senaste nytt

Nyheter kunde inte hämtas