Prenumerera   Nyhetsbrev   Annonsera   
RSS feed
Sök efter mobiltelefon
Just nu 1005 mobiler i arkivet
Medlem
Just nu är vi 12 986 medlemmar!
Logga in Bli medlem
Lexikon

E75 ??

Kapten

SV: E75 ??

den 18 mars 2010
För just dina behov så är Nokia X6 den rätta. Måste hålla med dig Siggen, det är en Linux dator i fickformat med en telefonapplikation. Batteritiden är inte den bästa, men som jag förklarat i en annan tråd så är det en internettablet och kan då inte jämföras med en Sony Ericsson (sätt in valfri modell) med en batteri tid på flera dygn.

Jag får ut 2 dagars användande ur min N900 om jag är sparsam. Börjar jag t.ex. använda den som den ska, synkar mail, uppkopplad på både Skype, MSN och Ovi Messenger, laddar ner och testar olika apps från repos samt gör allt detta över ett WLAN så kan jag använda den några timmar innan den vill ha lite ström.
Hellre missförstått geni än glasklar idiot. // Nokia N900 // Ledig från Mobilforum ett tag. //
Kapten

den 18 mars 2010
Glömde lägga till att jag försöker övertyga dig om att Nokia X6 är bäst för dig för att du ska slippa lägga ner pengar på en telefon som inte är mer eller mindre skräddarsydd för dina behov.
Hellre missförstått geni än glasklar idiot. // Nokia N900 // Ledig från Mobilforum ett tag. //
Siggen

den 21 mars 2010
Haha här kommer jag igen... Testade X6 en del på Media Markt och måste säga att jag spydde fullt ut på S60! Var helt hemskt tråkigt och blä. Du som har koll på sånt vilken har "näst" bäst ljudchip (ljud) då? Som inte har S60... Tack endå
Siggen
Kapten

den 21 mars 2010
Tyckte du att Symbian S60 5th är tråkigt kommer jag kunna lova att du kommer tycka Maemo är ännu tråkigare. Om det är ett skönt användargränssnitt du också vill ha så komplicerar det mycket.

Titta och se vad du känner för Android och Windows Mobile, eller Sony Ericssons påklistringar på diverse operativsystem.

Men nu får tyvärr någon annan ta över då jag inte är speciellt haj på någonting annat än Nokia telefoner...
Siggen

den 22 mars 2010
Haha . Android gillar jag . Men oroar mig för att några sagt att HTC's Ljudkvalite inte är så bra i musik. Windows är lite mobbat om det inte skulle vara nån billig .
Siggen
« Första « Föregående Sidan 2 av 2
Nytt inlägg i tråden
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
hänt: forum

Sök i våra forum

Senast i forumet

Sälja iPhone 3 med...

GPS problem!

Back up Batterier

Kan jag ha Skype på min...

Lista med...

Visa fler nya inlägg »

hänt: start

Senaste nytt

Nyheter kunde inte hämtas