|
fokus: forum / 3G / hur veta vad 1 GB är ?
hur veta vad 1 GB är ?
villinte
|
hur veta vad 1 GB är ?
den 12 mars 2010
Finns det nåt program som man kan ladda ner som håller kolla på hur mycket man surfar ?? Vore ju intressant omman ska till ex. byta till 3 som har en mini på 99sek/månad för 1 GB, men hur mycket är det i förhållande till hur mycket jag surfar med ComHem idag ?? Kan ju bli billigare att surfa obegränsat för 199sek/mån. i stället för att lägga till surf för upp till max 250sek/månad... mycket man inte vet, vet du ?? i så fall tacksam för info
|
donnieboy
|
SV: hur veta vad 1 GB är ?
den 12 mars 2010
Vet att det finns till N900. Men hur det är med de andra OS vete fan! Har för mig att det finns en inbyggd i symbian, som finns med fr start, men till alla andra har jag ingen koll!
Long live the king! What king? FuKING!!!! N900, 16gb SDHC och E72, 8gb SDHC!
|
Narii
|
den 12 mars 2010
Jag har 200mb i månaden, jag surfar varje dag, internet/msn och det räcker hela månaden...
Narii - Kontakt narii-@hotmail.com
|
stelex
|
den 12 mars 2010
@ villinte Mini för 99:-/mån med 1GB? Vilket är det? Finns ju 5GB för 89:- http://tre.se/templa...
Ett fynd är något du inte har användning för till ett pris som du inte kan motstå.
|
vicke_cool
|
den 12 mars 2010
På 3 går 5GB på 89:- per månad, precis som stelex säger. Jag kör spotify i mobilen dagligen, kollar mail och surfar några ggr per vecka. Aldrig har 5GB gått. Men du kan väl inte referera till surf i mobilen eftersom du nämner ComHem?
Har just nu: Nokia 5230, 6220c, SE K850i, LG KC910 Renoir ...
|
QallAB
|
den 28 juni 2010
Ungefärlig dataförbrukning för 500 MB: Aftonbladet wap: 6250 ggr Sökning på Google: 32 500 st Radio (mobil.sr.se): 1500 min Mail: 75 000 st You Tube-klipp: 175 st Läs om mobiltelefoner här: http://qallkundservi...
Qall Telecom AB
|
|
Nytt inlägg i tråden
|
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
|
|
|
|
|
|
|
|
hänt: forum
Sök i våra forum
Senast i forumet
Visa fler nya inlägg »