|
fokus: forum / Övrigt / Samsung Galaxy spica eller Nokia 5800
Samsung Galaxy spica eller Nokia 5800
andnewman
|
SV: Samsung Galaxy spica eller Nokia 5800
den 3 april 2010
Har aldrig haft problem med att kolla film på den 5800 jag hade för ett år sen.
Beer goes in the mouth! http://www.firefoxmy...
|
Anturio
|
den 5 april 2010
Hade heller inga problem med film på min 5800..funkade att surfa med också
Anturio
|
razermusen
|
den 12 april 2010
Rekommenderar dig att undvika Samsung, för om du får problem med telefonen, så kan du ha den på rep i månader. Sista gången jag lämnade in min lur(inne för samma fel 4ggr), så tog det över en månad innan jag fick en ny. Totalt har den varit borta 3 månader av 6. Ledsnade och bad om att få en annan modell då, då kom en ny snabbt och jag fick inte byta ut den mot någon annan modell. Deras servicedel suger.....
|
andnewman
|
den 13 april 2010
Har man samma fel för 3e gången reklammerar man telefonen, och kräver hävning, då kan inte Samsung bestämma vilken lur du ska få. Sen så anser jag väl att butiken som du lämnade in den hos skulle gjort mer för att skynda på servicen. Samsung har tyvärr ingen gräns för hur lång en service får ta, men butiken kan ju alltid be serviceverkstan skynda på lite, eller iaf ta reda på vad som händer.
Beer goes in the mouth! http://www.firefoxmy...
|
Siggen
|
den 14 april 2010
AAh. Köp inte tattoo. Så extremt liten skärm! Köp Galaxy Spica. 2 av mina kompisar har en sån och dom båda är riktigt snabba och bra! Om du har XP så kan du få 2.1 (eller 2.0 kommer inte ihåg) på en gång! Läs på Swedroid.se i så fall så får du veta hur man gör . Bara såklart blir den lite seg om man har förlitet minneskort och massor av saker på den men annars så är den riktigt snabb och skön! Eftersom den har android (och inte S60) så kan du få fler apps och bättre musikspelare!
Siggen
|
CaisaVarg
|
den 14 april 2010
Vet inte riktigt om jag kan hålla med om att en Spica har en bättre musikspelare än en 5800? Nokian har ju verkligen ett övertag när det gäller musiken. Grymt ljud, bra spelare. Skulle dock satsa på Spican med kapacitiv skärm och Android 2.1. Nokian börjar kännas gammal.
Fabriksupplåst Apple iPhone 4
|
Narii
|
den 14 april 2010
Vem har sagt att 5800 har dåligt ljud? Orkar inte läsa alla inlägg... Nej nokia är helt klart bäst på musikfronten. Speciellet 5800.
Narii - Kontakt narii-@hotmail.com
|
CaisaVarg
|
den 15 april 2010
Inlägget ovanför mitt säger; "Eftersom den har android (och inte S60) så kan du få fler apps och bättre musikspelare!"
Fabriksupplåst Apple iPhone 4
|
|
Nytt inlägg i tråden
|
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
|
|
|
|
|
|
|
|
hänt: forum
Sök i våra forum
Senast i forumet
Visa fler nya inlägg »