|
Vilket abonnemang
rakkan64
|
Vilket abonnemang
den 10 mars 2010
HEj,min situation är denna. Jag har en w995 men tycker den är så dyr att använda när det kommer till gps,google maps, o specielltmed kontantkort comviq som jag har nu? Jag behöver det bästa abonnmanget för mina vanor? Jag vill kunna kolla mailen o vara ute på nätet ibland på mobilen youtube osv. Jag skickar runt 300-500 sms i månaden och ringer kanske 30 ggr per månad o samtalstiden är i genomsnitt 1-2 minuter .samtalen och smsen är oftast till comviq-kunder men detta varierar. Nån som upplever att w995 är är väldigt dyr att använda? Förstår ifall jag varit otydlig men det är bara fråga om ni inte förstår// Tack på förhand
|
mariel
|
SV: Vilket abonnemang
den 10 mars 2010
Kolla mitt senaste svar i tråden "internetkostnader för kontantkort".
|
rakkan64
|
den 12 mars 2010
har tittat mem det hjälpte mig inte riktigt hela vägen. Som sagt söker jag ett specifikt abonnemang för mina vanor.//
|
borjeg
|
den 12 mars 2010
@rakkan64 Du kan ju mata in uppgifterna du skrev i ditt första inlägg på www.telepriskollen.se så får du ju väldigt bra översikt över vad som kan vara aktuellt för dig
|
AntonS
|
den 20 mars 2010
Ska nån kolla åt dig? Skojar du? Fråga om mamma kanske kan hjälpa dig. Ja, man kan ha Skype till W995.
|
|
Nytt inlägg i tråden
|
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
|
|
|
|
|
|
|
|
hänt: forum
Sök i våra forum
Senast i forumet
Visa fler nya inlägg »