|
fokus: forum / Övrigt / kan inte koplla upp mot internet medomnia hd i8910
kan inte koplla upp mot internet medomnia hd i8910
emisaki
|
kan inte koplla upp mot internet medomnia hd i8910
den 7 mars 2010
hej, jag undrar om nån vet varför det går inte att koppla upp mot trådlöst internet med omnia hd i 8910?jag har kunnat göra det sen en vecka sen,men det hände något att jag kan inte använda min trådlösa anslutning att surfa med min omnia hd.när jag försöker surfa genom att använda min trådlösa anslutning så kommer upp meddelande internet inget svar från gatewayen. någon som vet vad som är fel? tack,
|
Turtle
|
SV: kan inte koplla upp mot internet medomnia hd i8910
den 7 mars 2010
Kan ha blivit något fel i inställningarna i mobilen.Verkar som om den har tappat kontakten med din router.
Samsung Galaxy S, Samsung Omnia HD,,Nokia 5800,N86,iPhone 3G m.m.
|
emisaki
|
den 7 mars 2010
hur ska man kunna lösa det?
|
Turtle
|
den 8 mars 2010
Jag är lite osäker på hur man gör för jag fick hålla på och trixa rätt så mycket innan jag fick det att fungera.Och jag kommer inte ihåg direkt hur jag gjorde. Men jag kan försöka. Gå till Inställningar/Anslutningar/Nätverksdest, Där kollar du på Internet vilka kopplingspunkter du har. Har du flera kopplingspunkter så pröva med att ändra prioteringen på dom så att WLAN:ets kopplingspunkt blir 1.Du gör det genom att klicka på VAL /organisera och där klicka på ändra prioritet.Och så "drar" du med fingret så att ditt wlan hamnar överst som nr.1.
Samsung Galaxy S, Samsung Omnia HD,,Nokia 5800,N86,iPhone 3G m.m.
|
|
Nytt inlägg i tråden
|
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
|
|
|
|
|
|
|
|
hänt: forum
Sök i våra forum
Senast i forumet
Visa fler nya inlägg »