|
Internetkostnader för kontantkort
mariel
|
SV: Internetkostnader för kontantkort
den 9 mars 2010
Ja, man kan portera sitt nummer. Men jag skulle gärna vilja veta var det står att man kan abonnera på ett surfpaket tillsammans med ett kontantkort. Brukar bara gå med abonnemang. Dessutom är priset för en mycket långsam uppkoppling 59 kr i månaden och för den snabbare 119 kr.
|
Narii
|
den 9 mars 2010
Vrf skulle nån vilja ha telesnor? Har du tittat på tele2 kompis + minsta surfpaketet? 69+29kr/mån + de du ringer, gratis sms till alla med tele2.
Narii - Kontakt narii-@hotmail.com
|
mariel
|
den 9 mars 2010
Det är faktiskt ännu billigare just nu. Fick se att de har ett erbjudande om Tele2 Kompis med fri surf till 31 augusti för 49 kr i månaden.
|
konkret
|
den 9 mars 2010
Alltså jag har Comviq kompis (tele2) hur får jag ett sådant abonnemang som ger mig surf för 49kr i månaden?
|
mariel
|
den 10 mars 2010
Läs först igenom allt som står här: www.tele2.se/abonnemang-kompis.html Sedan kan du beställa direkt från nätet eller ringa kundtjänst. Säg till (eller bocka för) att du vill flytta över ditt kontantkort till abonnemang så får du behålla numret.
|
|
Nytt inlägg i tråden
|
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
|
|
|
|
|
|
|
|
hänt: forum
Sök i våra forum
Senast i forumet
Visa fler nya inlägg »