|
Internetkostnader för kontantkort
konkret
|
Internetkostnader för kontantkort
den 6 mars 2010
Inlägget har raderats!
|
donnieboy
|
SV: Internetkostnader för kontantkort
den 6 mars 2010
Har inte en aning om vad kostnader är för kontantkort, men bara att surfa in på respektives sida o kolla vad de kostar att surfa/megabyte!
Long live the king! What king? FuKING!!!! N900, 16gb SDHC och E72, 8gb SDHC!
|
konkret
|
den 6 mars 2010
Jo det är klart, kan tyvärr inte surfa och kolla! men är de nyaste mobilerna (smartphone) alltid uppkopplade?
|
Turtle
|
den 6 mars 2010
Nej dom är inte alltid uppkopplade.Och ett kontantkort är ju bra om du inte använder mobilen så mycket utan bara ringer och sms:ar lite. Sedan beror det på hur mycket du laddar kortet med.Ju mer pengar du laddar med desto billigare kan det bli.Men om du nu tänker köpa en smartphone sä antar jag att du kommer att använda den som en sådan och t.ex surfa med den.Och då kan det bli dyrt med ett kontantkort
Samsung Galaxy S, Samsung Omnia HD,,Nokia 5800,N86,iPhone 3G m.m.
|
konkret
|
den 6 mars 2010
Turtle, hur menar du med ju mer pengar du laddar med desto billigare kan det bli? Och vad blir billigare isf?
|
mariel
|
den 6 mars 2010
Maxpris per dygn med kontantkort: Tre och Telenor 19 kr, Telia 9 kr, Tele2 8 kr. Pris per mb: Telia 20 kr, Tele2 och Telenor 15 kr, Tre 10 kr.
|
konkret
|
den 6 mars 2010
Tack Mariel. Ytterligare en fråga, håller HTC Hero fortfarande måttet bland toppen utav smartphonsen?
|
Turtle
|
den 7 mars 2010
Om du laddar kontantkortet med typ 300 kronor i månaden så ingår det ett antal fria sms och MB.Alltså du betalar inget för dom och kan använda dina 300:- till annat.Men det beror lite på vilken operatör du väljer.Är olika mellan dom
Samsung Galaxy S, Samsung Omnia HD,,Nokia 5800,N86,iPhone 3G m.m.
|
Siggen
|
den 9 mars 2010
En smart grej är om du tar ett Telenor Kontantkort och surfpaket till (Det funkar fakiskt!) så drar dom 50kr tror jag per månad så får du surfa obegränsat (men dock inte så snabbt) för 100kr i mån blir det snabbare . Ska jag skaffa när jag får en annan lur...
Siggen
|
konkret
|
den 9 mars 2010
Låter riktigt smart.. Men nu har jag Comviq Kompis, och finns det någon chans att man kan behålla sitt nummer när man byter isånafall?
|
|
Nytt inlägg i tråden
|
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
|
|
|
|
|
|
|
|
hänt: forum
Sök i våra forum
Senast i forumet
Visa fler nya inlägg »