|
Nokia n900, har lite frågor
andnewman
|
SV: Nokia n900, har lite frågor
den 1 mars 2010
konkret, eftersom du inte verkar förstå svaren på din fråga, varför ska vi svara? Man kan INTE ha den i porträttläge. De enda program som stöder detta är Telefon (samtal) och MicroB (webbläsaren). MicroB stöder det bara om du aktiverar stödet i inställningar och trycker ctrl+o. INGA ANDRA PROGRAM FRÅN NOKIA ELLER MENYER STÖDER PORTRÄTTLÄGE. Som Donnieboy skriver så finns det program att ladda ner som stöder porträttläge. Men N900 är inte en telefon, det är en internettablett och därför mer en dator än mobil och beter sej inte som en mobil. Du använder två händer för att navigera den i normala fall, om du inte har stora händer. N900 verkar inte vara en produkt för dej, du vill ha en mobil som kan mycket, inte en dator som du kan ringa med. Köp något annat.
Beer goes in the mouth! http://www.firefoxmy...
|
Kapten
|
SV: Nokia n900, har lite frågor
den 2 mars 2010
Man kan jämföra N900an med en kvinna... Komplicerad som fan, och skaffar man en så måste man vara införstådd med att det kommer ta tid att lära sig den, det kommer ta tid innan man kan allt och man måste ha tålamod till tusen. Jag, med min korta stubin, har varit väldigt nära att velat ta sönder telefonen i tusendelar, skicka den med UPS till solensmittpunkt och köpa mig en Nokia 1208 istället. Men som sagt... Ha i åtanke att det är som en kvinna... Den liknelsen gillar jag.
Hellre missförstått geni än glasklar idiot. // Nokia N900 // Ledig från Mobilforum ett tag. //
|
|
Nytt inlägg i tråden
|
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
|
|
|
|
|
|
|
|
hänt: forum
Sök i våra forum
Senast i forumet
Visa fler nya inlägg »