Prenumerera   Nyhetsbrev   Annonsera   
RSS feed
Sök efter mobiltelefon
Just nu 1005 mobiler i arkivet
Medlem
Just nu är vi 13 710 medlemmar!
Logga in Bli medlem
Lexikon

HTC HD2

CaisaVarg

SV: HTC HD2

den 9 februari 2010
Jag blev jättetrött på min HTC HD2. Den startade om dig en gång om dagen. Speciellt jobbigt är det när det hände under ett viktigt samtal och när man sitter och glor på skärmen så känns det som flera år innan den startar upp. Sen så frös den fast några gånger också. Skärmen slutade reagera så man fick ta ur batteriet. Det med att telefonens skärm började reagera när man hade den mot ansiktet blev bara värre med uppdateringen som jag gjorde på den.
Förmodligen fick jag ett måndagsexemplar. När den väl fungerade var telefonen helt fantastisk. Älskar den stora skärmen. Nu under 2 veckors test så beslutade jag mig för att sälja den och köpa en iPhone. Tyvärr så räcker ju inte pengarna så långt när man vill ha en iPhone utan abonnemang och är helt emot Blocket/Tradera. Det blev en vanlig 3G i väntan på 4de generationen.
Motorola Atrix
Halle

den 9 februari 2010
Måndagsex ja, utan tvekan. Lyckades uppdatera min igår och den fungerar ännu bättre nu än innan. Har aldrig råkat ut för att den stängt av sig själv eller nåt av det du nämner. Det enda som har hänt var det där med att telefonen inte svarade så jag fick hard reseta den.
Nokia E72 / Samsung Omnia 7
Artan

den 12 februari 2010
Har du sålt telefonen nu då?
Jag är ute efter en "ny" så...
Jaja, lycka till med iphönen ifall
MissJO

den 2 mars 2010
hejsan...
Nu vill jag höra era åsikter om telefonen, om kameran och allt som är viktigt att veta... men vill väldigt gärna veta vad kvaliteten på korten är... är sååå sugen på den telefonen
MissJOish
Narii

den 2 mars 2010
Kameramobil är det inte.
Vänta htc desire. Lite bättre på fotodelen.
Narii - Kontakt narii-@hotmail.com
Halle

den 3 mars 2010
Jag testade SPB Mobile Shell på min HD2 igår. Funkar awesome! Jag kan inte bestämma mig om jag ska köra med det eller Sense. Däremot är det väldigt likt Android så jag har lite svårt för det. Flera startskärmar etc och man kan customatisera hur mkt som helst.
Nokia E72 / Samsung Omnia 7
« Första « Föregående Sidan 3 av 3
Nytt inlägg i tråden
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
hänt: forum

Sök i våra forum

Senast i forumet

Stora förändringar under...

Frågor om Motorola Defy

ta bort profil på...

Xperia 4G!!!

Lågt som glocalnet???

Visa fler nya inlägg »

hänt: start

Senaste nytt

Nyheter kunde inte hämtas