|
 |
|
Genväg till: |
N900, hur är den?!
donnieboy
|
SV: N900, hur är den?!
den 22 december 2009
Tack som fan Kapten, synd att recensionen försvann! Hade varit najs läsning. Det kommer bli denna lur helt klart, den verkar vara intressant som fan o har stor kapacitet till det mesta!! Synd bara att d inte smällde i N97:ans batteri tex. Undrar varför de inte tänkte på det! Blir till att köpa en billaddare till den oxo! O ant en E72 som andra lur (gillar den skarpt oxo). Japp den kommer ut i vanliga affärer när FW 1.1 är släppt, som det verkar så släpps den nya FW vid jul, vad man läst på olika forum o sidor!! @Fortun: Man kan säga att det är en liten dator som d lagt in ett chip så du kan ringa med datorn, istället som på smartphones där de har en telefon som skall kunna lite mer datorliknande saker. Men även att OS:et är Linux så att folk kan göra egna program o att det är totalt öppet för alla som kan programmera, inte som ex iphone, där apple styr vad som skall finnas i appstore o om du vill ladda ner nått annat så måste du Jailbreaka iphonen! kollat en del på Maemo.org, det finns en del apps där o undrar om de är bra el d e bara Beta versioner?? Hur e office paketet i N900? Måste man betala för att få fullversion eller???
Long live the king! What king? FuKING!!!! N900, 16gb SDHC och E72, 8gb SDHC!
|
FortuN
|
den 22 december 2009
Som jag förstått är det riktiga saker som gått igenom diverse tester och Optifications, och klarat av Extras-test, så är 99% på att det är det färdiga.
|
Sunnerstam
|
den 22 januari 2010
Jag har haft N95 och sneglar på N86. Nu vill jag plötsligt ha en N900. Ge mig en argument till varför? Jag tar bilder, facebook-ar, mailar, kan leva utan MMS då det ofta kan ersättas av att man mailar en bild.
|
MisterB
|
den 22 januari 2010
Du behöver inte leva utan MMS, eftersom det redan finns minst 2 appar som ger MMS funktion. Sist jag tittade var båda kraftigt beta, men poängen är att det är på väg. Men jag förstår inte varför vi ska ge dig argument till varför du ska ha en N900. Det har du väll egna om du nu är sugen?
|
andnewman
|
den 22 januari 2010
Tibis, du skrev i den här tråden: http://www.mobilforu... Det här är ett värdelöst forum tekniskt sett, moderatorerna kan inte merga trådar, så därför blir det dubletter. Sunnerstam, passar inte N97an bättre då? N900 är ju en dator i mobilt format som inte alltid är helt enkel att använda. N97an kommer du känna igen dig i, den är dessutom förberedd med FB-app och är i ett mycket smidigare format/vikt.
Beer goes in the mouth! http://www.firefoxmy...
|
tibis
|
den 23 januari 2010
ahaa ups..sorry
|
tibis
|
den 23 januari 2010
Men N97 har stora problem..fast med nya 2.0 och telefon minnet mycket litet.. köp N900
|
Sunnerstam
|
den 18 mars 2010
Har tyvärr inte hört så mycket gott om N97. Seg, hänger sig.
|
Kapten
|
den 18 mars 2010
Sunnerstam, då har du inte hört mycket. Det är en väldigt bra telefon som täcker de flesta behoven.
Hellre missförstått geni än glasklar idiot. // Nokia N900 // Ledig från Mobilforum ett tag. //
|
|
Nytt inlägg i tråden
|
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
|
|
|
|
|
|
|
|
hänt: forum
Sök i våra forum
Senast i forumet
Visa fler nya inlägg »