|
 |
|
Genväg till: |
SMS konversationer!
kalaspuffe
|
SMS konversationer!
den 17 november 2009
SMS konversationer! Har då en k850i, inte helt för ny telefon men men.. abonnemanget har inte gått ut än så. Nog med det. Min tjej har en funktion som heter "konversationer" som jag sett mina polare har någon liknande form utav. Nu undrar jag om detta är möjligt för mig med? Någon sa att dom fick det när dom laddade ner senaste uppdateringen från SE.. Men jag tycks inte ha fått det! Nu är frågan, är det ens möjligt och få det ens? vore trevligt och kolla där istället för in och klödda på skickat. tack!
|
vicke_cool
|
SV: SMS konversationer!
den 17 november 2009
Det finns ingen möjlighet till den funktionen i K850i. Du får fortsätta med ditt kladdande i inkorgen och skickat-mapparna eftersom det ligger i en del av programvaran till de nyare sonyericsson-modellerna. Det är faktiskt väldigt skönt att kunna bara bläddra upp för att se vad som sagts, trodde inte funktionen skulle göra sån stor skillnad. Men det är väldigt stor skillnad med att smsa med t ex C510 och W910i.
§1 Jag har alltid rätt. §2 Jag kan ha fel, men då inträder §1 automatiskt.
|
|
Nytt inlägg i tråden
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
|
|
|
|
|
|
|
hänt: forum
Sök i våra forum
Senast i forumet
Visa fler nya inlägg »
hänt: start