|
 |
|
Genväg till: |
FM-motgtagare?
Bookworm
|
FM-motgtagare?
den 14 oktober 2009
Ah, de har öppnat ett delforum för denna modell! Då ställer jag samma fråga här som i ett annat delforum: Finns det FM-mottagare i N900:an så att det kan komma en FM-radioapp?
|
Turtle
|
SV: FM-motgtagare?
den 14 oktober 2009
Enligt specifikationerna så ska den ha en FM-sändare. http://www.katshing....
Nokia N8,Samsung Galaxy S,,iPhone 4 , Sony Ericsson Arc, iPhone 4S
|
andnewman
|
den 14 oktober 2009
Turtle, han frågade om MOTTAGRE. Bookworm, lite onödigt att korsposta, hör inte till god netikett heller. Jag hänvisar till mitt svar i den andra tråden.
Shame on you if you fool me once, shame on me if you fool me twice! Bye, bye Nokia! http://www.firefoxmy...
|
Bookworm
|
den 14 oktober 2009
Nej, jag vet, men tyckte liksom att frågan hörde hemma här. Har kollat flera ggr förut om det öppnats nåt delforum om N900 så jag tänkte inte på att kolla här först... Men tack för svaret! Var har du sett/hört den infon? Jag har letat med ljus och lykta bland Nokias info utan att hitta nåt.
|
andnewman
|
den 14 oktober 2009
På nån av alla seriösa sidor (inte Mobil.se eller mobilforum), kan inte komma ihåg vilka. Vet att det var på flera iaf. Men sök på Dailymobile.se, GSM-arena, Mobileburn.com, Symbian-freak, Maemo-freak, My-Symbian, All about Symbian, The Nokia Blog, Phone Arena, Phonescoop osv. Använd Google tror jag, listan blir lite lång annars.
Shame on you if you fool me once, shame on me if you fool me twice! Bye, bye Nokia! http://www.firefoxmy...
|
Turtle
|
den 15 oktober 2009
andrewman. Ursäkta min okunnighet men om den har en FM sändrare varför skulle den då inte kunna ha en mottagare. Att lägga in en FM sändare men inte en mottagare verkar i mitt tycke lite konstigt.Jag börjar tvivla mer och mer på den här s.k. mobilen.
|
Turtle
|
den 15 oktober 2009
I Mobils test av den står det att det ska finnas radio i mediaspelaren vilket jag i alla fall tolkar som att den har en radiomottagare.
|
Bookworm
|
SV: FM-mottagare?
den 15 oktober 2009
Turtle, den radion är en Internetradiospelare och har inget med FM-radio att göra.
|
Kapten
|
den 15 oktober 2009
Ska Kapten göra saken lättare för er? Den har inte FM-mottagare men däremot en FM-sändare för 88.1 - 107.9 MHz.
Hellre missförstått geni än glasklar idiot. // Nokia N900 // Ledig från Mobilforum ett tag. //
|
Bookworm
|
den 15 oktober 2009
Kopierat från Maemo.org: Peter@Maemo Marketing 08-31-2009 , 02:59 AM #451 Originally Posted by vkv.raju View Post Hi Peter, Thank You for all those updates. For one thing which I really like and use a lot, I would like to know if there is a FM Radio (with RDS) in there. The Nokia Maemo page doesn't mention of it except for the FM Transmitter. However, gsmarena.com reports its existence. If you are still around here, would you please clear this part. Thanks in advance, Yes, the N900 has a FM receiver hardware inbuilt. Today, we do not ship FM-radio as a built-in application. However, we look forward to the community to build exciting mash-ups of FM radio and other media experiences on Nokia N900 with high local relevance.
|
|
Nytt inlägg i tråden
|
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
|
|
|
|
|
|
|
|
hänt: forum
Sök i våra forum
Senast i forumet
Visa fler nya inlägg »