|
» Sista sidan
Utlåtanden om Nokia N900
MisterB
|
Utlåtanden om Nokia N900
den 10 oktober 2009
Nu borde folk börja få händerna på den här i lite större utsträckning, inbillar jag mig? Eftersom jag är förbannat fattig, och inte kommer byta telefon inom det närmaste om jag skaffar en ny, och N900'an har satt sig överst på önskelistan, så vill jag höra personliga erfarenheter, från köpare, och säljare. Vad är positivt, vad är negativt, helhetsintryck, och detaljer som faktiskt batteritid osv. "Nokia N900 är helt enkelt bäst!" säger mig inget, lika lite som "N900'an är skit." Jag behöver lite mer detaljer än så. ;- ) B!
|
R.Karlsen
Moderator Inlägg: 1201 st.
|
SV: Utlåtanden om Nokia N900
den 10 oktober 2009
N900 ligger ett tag fram i tiden. Tidigast Vecka 44 kommer den. På återseende...
Har tagit farväl av Mobilforum.se efter alla svek från dom som driver sidan!
|
MisterB
|
den 12 oktober 2009
Jag hade fått (felaktigt?) intrycket av att telefonen börjat skeppas ut till testare, och en del andra lyckligt lottade i lite större utsträckning. Men det är lugnt, jag återkommer. B!
|
MisterB
|
den 16 januari 2010
Då återkommer jag, eftersom min nyfikenhet fortfarande inte stillats. Nu måste väll i alla fall någon ha hunnit grunda sig en uppfattning? B!
|
Narii
|
den 16 januari 2010
Jag har använt en, men äger ingen. (2h har jag provat)
Narii - Kontakt narii-@hotmail.com
|
tibis
|
den 16 januari 2010
jag har den
tibis
|
tibis
|
den 16 januari 2010
MisterB: om jag skulle vara du så skulle jag köpa N900 och ingen annan telefon.
tibis
|
donnieboy
|
den 17 januari 2010
Bra svar till en som vill höra ett utlåtande om vad som e bra o dåligt med mobilen!! KÖP den!! Kan du (tibis) inte berätta lite, folk e ju intresserade, om hur den är, för och nackdelar osv, o inte bara i en kort sammanfattning utan lite mer detaljerat!!
Samsung Galaxy S2, men fan oxo, Nokia N9 ser NAJJJJJS ut, men e fortf skeptisk!
|
|
Nytt inlägg i tråden
|
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
|
|
|
|
|
|
|
|
hänt: forum
Sök i våra forum
Senast i forumet
Visa fler nya inlägg »