|
 |
|
Genväg till: |
Hjälp med batteriet!!!
tiaras
|
Hjälp med batteriet!!!
den 27 september 2009
Helt plöstligt utan förvarning så tvärdog min telefon. Den var fullladdad...kunde slå på den, men så hade klockan stannat o batterivisaren var blankt. Jag delade upp telefonen, o lät den vara över natten..När jag skulle ladda den dagen efter,stod det,"du måste ha ett sony Eriksson batteri för att ladda denna telefon.." Köpte ett nytt batteri..(dyrt o ångrar det ja..) Men står lika..nu försöker jag ladda via usb kabel, o det verkar funka..Men den stängs av mellan jämna mellanrum.. ska ringa suport imorgon, men ingen som har ngn idé om vad som hänt o om det finns ngt att göra?
|
Kentomen
|
SV: Hjälp med batteriet!!!
den 27 september 2009
Vet ej vad som kan ha hänt men testa först att göra en säkerhetskopia i "Sony Ericsson PC Suite" och sedan kör du en uppdatering i "Sony Ericsson Update Service". Funkar inte det så får du nog lämna in i butiken för rep. Bra att göra en säkerhetskopia i fall du ska lämna in den åxå för du får tillbax den helt rensad.
HTC Hero, Jabra BT3030, Koss Porta Pro
|
|
Nytt inlägg i tråden
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
|
|
|
|
|
|
|
hänt: forum
Sök i våra forum
Senast i forumet
Visa fler nya inlägg »
hänt: start