|
 |
|
Genväg till: |
Är det värt och fixa upp en N82 ?
Ryan-W
Moderator Inlägg: 866 st.
|
Är det värt och fixa upp en N82 ?
den 25 augusti 2009
Morsans gubbe fick min E51, och hans trotjänare Nokia N82 ligger nu och dammar. Det är glapp i batt.kontakten men utöver det är funkar den finfint, lite smårispor här o vart, som man väl får räkna med efter nästan 2års användning. Frågan är om det är värt och lämna in den för att fixa kontakt o få den utbytt, för att sedan sälja den på blocket ?
/ R
|
Trident
|
SV: Är det värt och fixa upp en N82 ?
den 25 augusti 2009
det beror helt på priset,n82 är en grym mobil, men inte till vilket pris som helst.
Nokia N97
|
Ryan-W
|
den 25 augusti 2009
kontakten kostar typ 60kr o köpa, sen lär väl butiken ta en hundring för o byta den. Så om vi räknar högt och säger 200kr för att få det fixat
/ R
|
Kapten
|
den 25 augusti 2009
Vilken butik räknar du på? Aldrig hört talas om någon auktoriserad verkstad som tagit så låga priser...
Hellre missförstått geni än glasklar idiot. // Nokia N900 // Ledig från Mobilforum ett tag. //
|
Ryan-W
|
den 25 augusti 2009
En här i göteborg, dom gör såna småsaker för i princip inget alls.
/ R
|
donnieboy
|
den 26 augusti 2009
Helt klart värt att fixa den! Men varför behåller du den inte?? Bra andra lur och den håller i alla väder!! Sen e den ju egentligen inte omodern, "bara" FP1 men funkar ändå!!!!!
Long live the king! What king? FuKING!!!! N900, 16gb SDHC och E72, 8gb SDHC!
|
Ryan-W
|
den 26 augusti 2009
@Kapten Mumien.se, dom gör det för 149 kr, inkl material. Tar dom typ bara 3min att ordna det. Så kan starkt rekommendera dom. @Donnieboy, tycker inte alls om den. Går min lur sönder, köper jag en ny direkt hellre, N82 är för stor, och har för jobbiga knappar. Så vad ska man lägga ut den på blocket för???,, den är komplett i kartong med allt ju, dock vanligt slitage,,några märken kanten, någon rispa på displayglaset osv. Men allt kan man ju byta ut för ett par hundringar.
/ R
|
|
Nytt inlägg i tråden
|
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
|
|
|
|
|
|
|
|
hänt: forum
Sök i våra forum
Senast i forumet
Visa fler nya inlägg »