|
 |
|
Genväg till: |
Kan inte ta emot SMS/MMS
Papaman
|
Kan inte ta emot SMS/MMS
den 12 december 2008
För några dagar sen så tyckte jag det var konstigt att jag inte fick några svar på mina SMS som jag skickat.Sen frågade jag folk varför dom inte svarat, men det hade dom. Men inga sms i min mobil. Jag har ringt 3 och klagat på att jag inte får mina sms. Till slut så satte jag in mitt SIM-kort i en annan mobil och då kom alla SMS fram. Så det fel på mobilen, inte hos 3. Jag har försökt uppgrader mjukvaran, men jag har den senaste. Jag har gjort en återställning av alla inställningar. Samma problem hela tiden. Kan inte ta emot varken SMS eller MMS. Att skicka går bra. Någon som har något tips om det skulle gå att lösa?
|
andnewman
|
SV: Kan inte ta emot SMS/MMS
den 12 december 2008
Återinstallera mjukvaran om du kan. Det är mjukvarufel.
Beer goes in the mouth! http://www.firefoxmy...
|
steffe83
|
den 13 januari 2009
Hur åter installerar man sin mjukvara på sin Sony Ericsson k800i
////steffe
|
andnewman
|
den 14 januari 2009
Borde gå med SEUS. Har inte koll på alla SE-modeller, men flera går det med.
Beer goes in the mouth! http://www.firefoxmy...
|
AntonS
|
den 14 januari 2009
Papaman: Det måste inte nödvändigtvis vara fel på mobilen. Efter återställning av inställningarna har du laddat ner nya MMS-inställningar och kollat om nåt är fel på SMS-inställningarna. Det kan ju faktiskt vara så att nåt är fel i dina SMS-inställningar (dessa återställs inte med återställningen av mobilens inställningar eftersom de ligger på SIM-kortet). Vad gäller MMS-inställningarna så raderas de vid återställning.
|
smsnetwork
|
den 22 maj 2009
Vi har haft medlemmar på www.smsnetwork.org där dem inte får emot SMS när dem testar och skickar ifrån oss, då rekommenderade vi medlemmarna att starta om mobilen, och efter det så funkade det för dem kunna ta emot SMS som dem skickade fårn vår tjänst prova starta om mobilen eller ring din operatör.
Att SMS är som bäst när det är gratis!
|
|
Nytt inlägg i tråden
|
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
|
|
|
|
|
|
|
|
hänt: forum
Sök i våra forum
Senast i forumet
Visa fler nya inlägg »